Mera Kalas

Ja såklart skulle hela tjocka släkten komma på kalas för att fira mig :)
 
Först kom mormor, morfar, Micke och gammel auntie :)
 
Av mormor och morfar fick jag en alldeles egen kamera! Oj vad jag ska ta kort nu :)
 
Nästa paket kom från Micke, det innehöll en kikare! :) Jag som älskar att använda kikare.
 
Av auntie Annika fick jag en turtle, den med röda masken.
 
Fick också den här coola pyjamasen :)
 
Sen åt vi mat förstås
Sen byggde vi ihop allt fint lego jag fick av mina kusiner och Jocke & Mari :) Jag älskar lego, man kan bygga om och ändra lite hur man vill, det gillar jag.
Jag fick också många stora slantar i present, de slantarna har jag lagt i min spargris och i min sparelefant, jag har inte riktigt bestämt ännu vad jag ska köpa för dem, jag måste ta med päronen till en leksaksaffär så jag får kolla vad som finns att välja på :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: morfarn

kalaskul kan man säga ... fina grejer du fick .. måste komma å leka me dig snart

2013-09-23 @ 21:17:18
Postat av: morfarn

kalaskul kan man säga ... fina grejer du fick .. måste komma å leka me dig snart

2013-09-23 @ 21:17:48
Postat av: Ebbott

Japp morfar bara fina grejer :)

2013-09-23 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0