Midsommar

Så var det midsommar igen, vad fort tiden går. I år firade jag med mormor och morfar som kom hit och med sig hade de presenter, jag blev jätteglad och har lekt med dom varje dag sen dess, jag har byggt robotar mest, för det är ju hur häftigt som helst med robotar! :)
 
Morfar gjorde en kunga krona till mig, visst blev den fin? :)
 
Min morfar är bra tokig han :) Kolla vilken rolig näsa han hade helt plötsligt :)
 
Oj vad vi byggde, jättekul! :)
Sen tog vi bilen till Skantzen i Hallsta för att kolla på midsommarstången och eventuellt dansa lite :) Men vi började med att ta några lotter, efter en hel del lotter fick jag till sist välja en liten gul nalle :)
 
Men det var ju roligt att få öppna alla de där lotterna :)
 
Sen fiskade jag fiskdamm, det är ju hur kul som helst att fiska, jag fick en jättefin flaska med såpbubblor :)
 
Nä det blev ingen dans för mig, jag blev blyg av allt det där folket så jag vågade faktiskt inte. Jag måste tuffa till mig till nästa år så jag kan bjuda upp mormor, hon såg dans sugen ut :)
 
Sen lekte jag lite vid båtarna innan vi gick tillbaka till bilen.
 
Den här bilden har jag tagit alldeles själv, mamma och pappa är faktiskt lite imponerade över hur bra den blev och ja, jag är väldigt nöjd själv faktiskt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0