Long time...

Länge sen jag skrev något här, jag har till och med fått klagomål, men mamma som brukar hjälpa mig att skriva har inte riktigt haft tid. Men nu har hon det när skolan äntligen är slut. Jag tänkte jag skulle visa er lite vad som hänt sen sist så häng med :)
 
Mormor fyllde år och självklart åkte jag dit för att fira! Jag hade gjort ett jättefint halsband med diamanter och delfiner till henne och till det två matchande armband, jag tror hon blev glad :)
Mina kusiner byggde ett par glasögon till min morbror, visst blev det fint :)
 
Såklart ville jag också ha ett par :)
 
Sen fikade vi såklart, mormor hade bakat massa gott, och morfar hade fyllt frysen med glass som han vet att jag älskar, kusinerna gillade också glass :)
 
Sen var det dags för sommarfest på dagis, här ska vi ställa upp oss och sjunga för alla mammor och pappor men jag tyckte det gick lite för långsamt därför ser jag lite sur ut.
Här sjunger jag en sång om mina tummar...kan ni den? :)
 
Här står jag i kön till fikat....
Äntligen fick jag mig en tårtbit :)
 
Fikar med min tjej Nelly, hon är bra fin hon.
 
Jag vet inte om jag har berättat för er om mitt nya intresse? Jag älskar att fotografera! Jag lånar pappas mobil och fotar med eller så snor jag kameran, här tänkte jag visa er några bilder jag har tagit. Den här när mormor och morfar är ute och röker är jag rätt nöjd med faktiskt.
 
Eller den här på Flisan är inte så tokig den heller :) Sen blir det såklart en massa bilder som man inte alltid vet vad de föreställer, jag testar lite olika sätt att fotografera på kan man säga. Pappa blev jätteglad när han hittade 40 kort på mina fötter i sitt mobilalbum hihi ...
 
Tänkte avsluta med en bild där jag och morfar spelar flipper, jag har inte riktigt tålamod med såna här spel men morfar, wow vilken stjärna han är, det märktes att det inte var första gången han spelade. Men jag har ju flippret hemma hos mig så jag kan ju faktiskt öva lite i smyg när inte morfar ser, så får han sig en rejäl match nästa gång vi ses hi hi hi :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0