Tandläkaren

Var hos tandläkaren igår, först när jag kom dit fick jag dricka nåt som var lite äckligt och efter ett tag blev jag trött och kunde inte ens gå själv så pappa fick bära in mig till tandläkarstolen, där fixade tandläkaren med massa tussar och sen droppade hon på mina tänder och sen fick hon ta i för min tand satt stenhårt fast hihi trodde pappa skulle behöva hjälpa henne men till slut kom tanden ut och då åkte min mjölktand också ut så nu har jag glugg, gissa om jag vill visa upp den på dagis imorgon :) efter tanden kommit ut fick jag vila resten av dagen, det var skönt för jag var trött i några timmar efter men jag fick aldrig ont, som tur är. Nu ligger det två tänder i en rosa ask som jag fick välja själv till tandfen :)


Kommentarer
Postat av: morfarn

Plutten nu kan du ju inte vissla ... skönt att bli av me den där skavande tanden du är min lilla hjälte kram

2013-01-19 @ 18:27:54
Postat av: Ebbott

Morfar det är jätteskönt att slippa det där vassa i minnen men vet du, jag kan vissla ändå hihi bra va? Du är ju min hjälte morfar, jag längtar efter dig, har så mycket jag vill visa dig!

2013-01-19 @ 21:48:25
Postat av: morfarn

Du bor ju så avigt till TYVÄRR saknar dig hela tiden lilla kompisen

2013-01-20 @ 18:49:01
Postat av: Ebbott

Morfar ta med dig sue Ellen så leker vi :)

2013-01-21 @ 18:20:21
Postat av: morfarn

Sue Ellen e inte frisk ...

2013-01-21 @ 21:06:06
Postat av: Ebbott

Det var inte bra morfar men kanske kan du laga henne. Jag ska tjata på mamma att få hälsa på dig! :)

2013-01-22 @ 07:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0