Sommaren...

Lediga dagar går så himla fort, jag har hunnit med en hel del, jag ska visa er såklart :)
 
Jag, Frida, Freja och Oscar träffades för en dag på Parken Zoo :) Jag och Oscar började med att spana in kartan så vi visste vilken väg vi skulle ta :)
Kolla in den häftiga dinosaurien som fanns i entrén, hur cool som helst ju!
 
Sen blev det plätt och pannkakspaus, det var ju mums!
 
Spanade in lite djur....
 
Sen äntligen kom vi fram till Kalle Kunskaps Lekplats, där fanns en jättestor studsboll grej som jag hoppade på, hur kul som helst, jag var helt slut när jag hade hoppat klart.
 
Såklart blev det en glasspaus, direkt efter vi hade gått igenom dinosauriedalen, som för övrigt var hur häftig som helst, dinosaurierna sprutade vatten på oss och dom rörde sig, vi fick se ägg kläckas och en hade fångat en fisk till och med! Oj oj oj, ni skulle varit med :) Självklart är det dinosaurieglass vi äter, vad annars :)
 
Såklart blev det ett varv med masken också, sen öppnade sig himlen och regnet öste verkligen ner så då blev det inga fler karuseller, tråkigt men helt okej ändå för vem vill åka när det regnar? Nä just det :)
 
Sen åkte vi hem till Siv och Sven för att fira Sivs födelsedag, jag fick låna en jätterolig hoppboll, perfekt för mig som gillar att studsa :)
 
En dag kom Jimmy, Helena och Kim och hälsade på, det var väldigt varmt den dagen så vi passade på att sätta ihop min nya pool som jag fick redan förra året.
 
Självklart hjälpte jag och Kim till att sätta ihop poolen och sen att hämta slangen och börja fylla den :)
 
Sen tog vi oss ett dopp, det var såklart hur kul som helst att bada tillsammans :)
 
Vi hann även med att skjuta med vattenpistoler :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0