Kos

Nu har jag kommit hem från Grekland, det var verkligen varmt och skönt där, jag fick bada hur mycket jag ville. Men sista dagen längtade jag lite efter mitt rum faktiskt :) Här kommer lite bilder från min semester :)
 
Byggde lite lego på rummet :)
Häng vid poolen
 
Hänga lite i skuggan
 
 
Jag busar med pappsen
 
 
 
Satt och väntade på taxin så vi kunde åka in till Kos stad.
 
Inne i stan busade jag lite med mamma medan jag väntade på min lunch, grillad smörgås, hur gott som helst, jag åt två stycken :)
 
 
Jag och min pippi som jag döpte till lilla fågel blå :)
 
Tog mig ett skumbad, jag älskar att bada med bubblor.
 
Mera bad ...
 
Sola sig lite :)
 
Jag åt mest ris på Kos men ibland festade jag till det och åt pasta eller när det fanns så åt jag bläckfiskringar, det var ju hur gott som helst!
 
Såklart slank det ner en och annan glass också :)
 
Jag valde kläder själv, snyggt va :)
 
Ibland vill man sola nära :)
 
 
Trädgårdsmästaren som kom och doppade mig i vattnet varje dag :)
 
Fanns ett barnhus som jag gick till ibland och lekte och målade lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

HejGubben! det såg jättemysigt ut.Jag gissar att det var varmt, för du hade ju inga kläder på dig. Bläckfisk låter läskigt,levde han? Vi syns på lördag. Må så gott så länge,längtar efter dig.
En Bamsekram skickar jag till Dig

2013-08-30 @ 10:15:23
Postat av: Ebbott

Hej mormor! Det enda som hade gjort semestern bättre var om du och morfar hade varit med, saknade verkligen er! Och ja det var jättevarmt, jag badade hela tiden för att orka busa :) Bläckfisken levde inte, det smakade som fiskpinneringar, jättegott var det! Ses imorgon, jag längtar efter dig! Puss och Kram

2013-08-30 @ 19:04:36
URL: http://ebbottochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0