5 års dagen

Så var det då äntligen dags, dagen då jag fyllde "full hand", jag firade lite grann när vi var på Kos men päronen berättade att jag skulle få fler presenter när jag kom hem. Men jag fick en sång och några presenter i Grekland med och så fick jag äta 4 (!!!) kulor glass, det var hur mumsigt som helst!
 
Fick en keps med en arg papegoja på, den älskade jag direkt!
 
Och så fick jag en keps med Spindelmannen :)
 
Fick även en klocka då jag börjat visa intresse för hur mycket klockan är (på Kos tex var det fri glass kl 16 på dagarna så det höll jag allt reda på :)
 
Sen när jag kom hem fick jag ännu mer paket :)
 
Fick den här coola capen som jag bara älskar!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0