Morfar fyller år

När min morfar fyllde år så åkte vi såklart dit för att fira :)
 
Jag hade drejat en skål till morfar som han fick i present, jag hade målat och lackat den också. Jag tänkte att han skulle ha sitt lördagsgodis där i hi hi jag och morfar gillar ju samma lika godis, bilar och ostbågar, mums!
 
Kolla vad busig min morfar är, han gjorde en ankmun av sips, jätteroligt!
Jag och mormor tyckte det var jätteskojigt gjort av morfar, han är en riktig buse sa vi.
Jag och mormor byggde med robotarna, dom är så roliga att göra om till bilar, sen robotar sen bilar sen...ja, ni fattar :)
Sen hade vi firat färdigt så då åkte vi hem igen, jag sov innan vi ens lämnat Sollentuna, det är ju jättejobbigt att gå på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0